تنباکو
عوارض قلیان

بهترین طعم های تنباکو قلیان

  • آژانس دیجیتال مارکتینگ سپتا -
  • 03 تير‏ 1403
  • 355 مشاهده

بهترین طعم های تنباکو قلیان چیست؟؟؟

آشنایی با لیست طعم تنباکو و شناخت طعم های جدید قلیون میتواند به شما در انتخاب بهترین طعم تنباکو کمک کند. آشنایی با انواع طعم های تنباکو و کشف طعم های جدید برای علاقه مندان به مصرف قلیان، همواره جذاب بوده است. انتخاب طعم مناسب تنباکو می تواند تجربه استفاده از قلیان را برای افراد بهبود بخشد.

در این مقاله به بررسی انواع طعم های رایج و جدید تنباکوی قلیان پرداخته و سعی شده است با معرفی طعم های متنوع تنباکو، راهنمایی مناسبی برای انتخاب بهترین طعم بر اساس سلیقه فراهم شود. همچنین در این مقاله به تفاوت های طعم تنباکوهای سنگین و سبک نیز اشاره شده است. امید است مطالعه این مقاله بتواند سبب آشنایی بیشتر علاقه مندان به مصرف قلیان با انواع طعم های تنباکو شود.

عکس-2-

انواع تنباکوهای قلیان

1. تنباکو قلیان سنتی: این نوع تنباکو از برگهای تنباکو سبز تهیه می‌شود و طعم ملایمی دارد. این نوع تنباکو به عنوان پایه‌ای برای سایر انواع تنباکوها استفاده می‌شود و به عنوان تنباکوی استاندارد در بازار تقلید می‌شود.

2. تنباکو قلیان گلی: در این نوع تنباکو، برگهای تنباکو با گل‌ها و عطرهای مختلف مخلوط می‌شوند. این تنباکوها به طور معمول طعم‌ها و عطرهای گلی مثل رز، یاسمن، لیمویی و گیاهان دیگر را ترکیب می‌کنند. تنباکو قلیان فلوئر عطر و طعمی معطر و گلی به قلیان می‌بخشد.

3. تنباکو قلیان میوه‌ای: این نوع تنباکو شامل میوه‌های خشک شده است که به تنباکو اضافه می‌شود. برخی از میوه‌های محبوب شامل سیب، هلو، انگور، توت فرنگی و نارنگی است. تنباکو قلیان میوه‌ای طعمی ملایم و شیرین به قلیان می‌بخشد.

4. تنباکو قلیان تنقلاتی: این نوع تنباکو عمدتاً از ادویه‌ها و تنقلات مختلف تهیه می‌شود. ممکن است شامل عصاره‌ها و روغن‌های طبیعی مثل دارچین، زنجبیل، نعناع و کرمانجری باشد. تنباکو قلیان تنقلاتی طعمی معطر و ملایم به قلیان می‌بخشد.

5. تنباکو قلیان نعناع: این نوع تنباکو حاوی عصاره یا عرق نعناع است. طعم نعناع خنک‌کننده و منعشی به قلیان می‌بخشد و برای افرادی که علاقه‌مند به طعم‌های منتظره هستند، مورد علاقه است.

استفاده از هر یک از این انواع تنباکوها بسته به سلیقه شخص است در ادامه به تنباکوهای قلیان موجود در بازار ایران و طعم های پرطرفدار انها می پردازیم :

تنباکو میوه ای قلیان چیست؟

تنباکو قلیان نوعی تنباکو است که با استفاده از کشیدن قلیان دود و بخار تولید می شود. اکثر تنباکوهای قلیان موجود در بازار امروزه طعم دار هستند، زیرا بسیاری از قلیانی ها از طعم و بوی میوه ها و سایر طعم دهنده ها لذت می برند.

طعم قلیان معمولاً از ملاس تهیه می شود که محصول جانبی تولید شکر است. علاوه بر این، طعم قلیان معمولا حاوی گلیسیرین گیاهی یا سایر مواد مشابه است که به مرطوب نگه داشتن تنباکوی قلیان کمک می کند.

طعم های قلیان معمولا بسیار شیرین و معطر هستند. در حالی که طعم های زیادی وجود دارد، برخی از محبوب ترین آنها عبارتند از دوسیب، هلو، انگور نعناع و …

1. سیب: سیب یکی از میوه‌هایی است که معمولاً در قلیان میوه‌ای استفاده می‌شود. این میوه ترشی ملایمی دارد و می‌تواند ترکیبی از شیرینی و ترشی در قلیان فراهم کند.

01-5-

2. پرتقال: پرتقال یکی دیگر از میوه‌هایی است که در قلیان میوه‌ای محبوب است. این میوه شیرینی خوبی دارد و باعث می‌شود قلیان بهتر و خوشبوتر شود.

0018229_-_550-

3. هلو: هلو نیز یکی از میوه‌هایی است که در قلیان میوه‌ای استفاده می‌شود. این میوه شیرینی ملایمی دارد و می‌تواند به ترکیبی از شیرینی و ترشی در قلیان کمک کند.

05-(1)-

4. توت فرنگی: توت فرنگی یکی از میوه‌هایی است که در قلیان میوه‌ای استفاده می‌شود. این میوه شیرینی و ترشی را ترکیب می‌کند و باعث می‌شود قلیان خوشمزه‌تر شود.

best-tobacco-

5. هندوانه: هندوانه یکی دیگر از میوه‌هایی است که در قلیان میوه‌ای استفاده می‌شود. این میوه شیرینی خوبی دارد و باعث می‌شود قلیان خنک و خوشمزه‌تر شود.

02-2-

طعم های جدید قلیان

در کنار انواع طعم های مختلف قلیان که سالهاست رایج اند، روزبروز طعم های جدیدی هم اضافه می شوند، که اکثرا فانتزی هستند.

بیشتر این طعم های جدید قلیون از کشور های عربی چون امارات وارد می شوند که متاسفانه بسیاری از آن ها قاچاق اند.

برخی از جدید ترین طعم های قلیون عبارتند از :

طعم های یخی

ترکیب هر یک از تنباکوهای رایج با یخ که آن را خنک کرده و حس خوشایند دارد.

مثل تنباکو لیمو یخ ، سیب یخ ، پرتقال یخ ، و حتی کوه یخ !

طعم های شیری قلیان

برخی دیگر از طعم های جدید قلیون هم از ترکیب طعمی دیگر با شیر هستند، مانند شیر نارگیل که رایج تر است ، و شیر طالبی و شیر قهوه که نسبتا جدید تر هستند.

طعم جدید قلیون : آدامس

به جز تنباکو آدامس ، ترکیب های دیگر تنباکو ها با آدامس هم به بازار آمده است. مثل آدامس نعناع ، آدامس لیمو ، و آدامس دارچین

کاپوچینو:

کاپوچینو از جمله طعم های قلیان میوه ای پرطرفدار است که جزء تنباکوهای سنگین به حساب می آید و برای افرادی که عاشق طعم قهوه هستند پیشنهاد مناسبی است.


میکس تنباکوی میو‌ه‌ ای

هنگامی که در مورد بهترین میکس تنباکوی میوه‌ ای صحبت می‌ کنیم، در واقع به این فکر می‌ کنیم که چه طعم‌ های را با هم مخلوط کنیم و طعم جدید و دل خواه‌ خود را بسازیم.

Hookahfruits-

میکس تنباکوی دو سیب و نعناع: برای میکس این دو نوع تنباکو باید از هر کدام به میزان مساوی مخلوط کنید. نعناع خنک کننده است و از ترکیبش با دو سیب طعمی عالی به وجود می‌آید.


میکس دو سیب و لیمو: در ترکیب این دو طعم باید مقدار بیشتری دو سیب استفاده کنید.


میکس هندوانه، نعناع و کیوی: این سه طعم وقتی ترکیب شوند طعم خنک و خوش مزه‌ای را تولید می‌ کنند.


میکس گیلاس و نعناع: ترکیب تنباکوی گیلاس و نعناع طعمی خنک و شیرین ایجاد می‌کند و طرفداران زیادی دارد.


میکس هلو و پرتقال: این ترکیب جذاب و نشاط آور است. حتما یکبار طعمش را امتحانش کنید.


میکس انگور و لیمو: برای ترکیب این دو تنباکو درصد لیمو باید بیشتر باشد. تا طعم دلخواه را داشته باشید.


میکس لیمو و آلبالو: طعمی عالی دارد و فرد از کشیدن این قلیان سیر نمی‌ شود.


میکس هلو، نارگیل و وانیل: ترکیب این سه طعم باهم یک طعم شگفت انگیز به قلیان می‌دهد.


 میکس هلو و هندوانه: باید مقدار تنباکوی هلو دوبرابر مقدار تنباکوی هندوانه باشد.


میکس طالبی و هلو: از ترکیب این دو طعم مزه‌ای شیرین و دلچسب حاصل می‌ شود.

این میکس‌ها نتیجه انجام نظرسنجی دربین افرادی است که به طور مداوم مصرف کننده‌ی قلیان هستند.




وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن می باشید؟
  
وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
1. روی دکمه Share در نوار پایین کلیک کنید.
2. گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید.
3. در قسمت بالا روی Add کلیک کنید.