ترک-قلیان
قلیان

دلایل ترک خوردگی قلیان و راهکار های آن

  • آژانس دیجیتال مارکتینگ سپتا -
  • 17 تير‏ 1403
  • 73 مشاهده

جلوگیری از ترک خوردن قلیان

علت-ترک-خوردن-قلیان-چیست؟

قلیان شما ممکن است به مرور زمان دچار ترک خوردگی یا شکستگی شود. شناخت دلایل ترک خوردن قلیان می تواند به شما کمک کند تا عمر قلیان خود را افزایش دهید تا دیگر مجبور نشوید که قلیانتان را تعویض کنید.

یکی از دلایل مهم ایجاد ترک در قلیان بی احتیاطی و استفاده نادرست از قلیان است.کوبیدن و برخورد قلیان با سطح سخت همگی میتواند باعث ایجاد شکستکی و ترک درشیشه یا قسمت های چوبی  قلیانتان شود.

یکی دیگر از دلایل ترک خوردن قلیان که بسیار اهمیت دارد تغییرات شدید و ناگهانی دماست مانند قرار دادن قلیان داغ و تازه استفاده شده در جای خنک و سرد است. برای جلوگیری از این امر، مهم است که قبل از انتقال قلیان به مکان جدید یا قرار دادن آن در دمای سردتر، اجازه دهید به تدریج خنک شود.

با گذشت زمان، فرسودگی نیز می تواند باعث ترک خوردن یا شکستن قلیان شود. این می تواند به دلیل استفاده زیاد یا قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی ومواد پاک کننده باشد که می تواند مواد را تضعیف کند. برای جلوگیری از این اتفاق، مهم است که قلیان خود را به طور منظم با پاک کننده های ملایم و غیر ساینده تمیز کنید و از قرار دادن آن در معرض مواد شیمیایی یا دمای شدید خودداری کنید 

یکی از راهکار های جلوگیری از ترک خوردن قلیان خرید یک قلیان با کیفیت و مقاوم است.پیشنهاد ما خرید قلیان های استیل،آلمنیوم و از همه مهم ترقلیان های برنجی می باشد که دوام بیشتری دارند و در برابر آسیب مقاوم هستند.

استفاده از لوازم جانبی با کیفیت و مقاوم مانند شیلنگ و سری ها برای قلیان ها باعث جلوگیری از آسیب دیدن قلیان در طول زمان بسیار مهم است.

با رعایت نکاتی مانند، انتخاب جنس مناسب، نگهداری صحیح، استفاده دقیق و آب‌بندی مرتب با روغن، می‌توان از بروز شکستن و ترک خوردن قلیان جلوگیری کرد و طول عمر آن را افزایش داد. در مجموع، آگاهی و توجه به نکات ایمنی و نگهداری مناسب، مانع از اتلاف هزینه و دور ریختن زودهنگام قلیان هایتان شوید...




وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن می باشید؟
  
وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
1. روی دکمه Share در نوار پایین کلیک کنید.
2. گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید.
3. در قسمت بالا روی Add کلیک کنید.