بک-گراند-طوسی-ساده
قلیان چاق کن

کاربرد های قلیان چاق کن

  • آژانس دیجیتال مارکتینگ سپتا -
  • 02 مرداد 1403
  • 45 مشاهده

کاربرد های قلیان چاق کن

امروزه یکی از اصلی ترین تفریحات و سرگرمی ها بین افراد در گردش و حتی در خانه مصرف قلیان با دوستان و آشنایان می باشد.یکی از مهم ترین مراحل در تهیه و آماده کردن قلیان، چاق کردن قلیان است که کاری بسیار خسته کننده و آزار دهنده می باشد و در عین حال اگر به درستی انجام نشود می تواند لذت مصرف قلیان با دوستانتان را به کامتان تلخ کند و باعث دچار شدن به سردرد و دیگر علائم پس از مصرف قلیان شوید.

فرد باید به جهت داغ شدن تنباکو نفس های محکمی در قلیون بکشد بسیاری از افراد تمایل دارند از وسیله ای با نام قلیان چاق کن که در بازار نیز موجود است استفاده نمایند، قلیون چاق کن در واقع دارای یک پمپ بوده و مانند جاروبرقی وظیفه ی کشیدن قلیون را تا زمان ایجاد دود انجام می دهد. معمولا از قلیون چاق کن در قهوه خانه ها و سفره خانه های سنتی استفاده می شود.

علاوه بر موارد گفته شده از این دستگاه می توان به عنوا ن پمپ باد برای مصرف های مختلف استفاده کرد.نمونه ای ازکاربرد های این دستگاه به عنوان پمپ باد شامل موارد زیر است :

انواع استخر بادی و قایق بادی 

تشک بادی 

تخت بادی 

وان بادی 

جامپینگ بادی 

قلیان چاق کن 

 و...

پمپ-باد-برقی-کوچک-مدل-HT-196-0-STERMAY-HT-196-AC-ELECTRIC-AIR-PUMP-

جهت مشاهده و خرید قلیان چاق کن های فروشگاه دایی حسین کلیک کنید.



از دیگر موارد بسیار کاربردی و جذاب این دستگاه این است که دیگر شما برای روشن کردن آتش نیازی به باد بزن و باد زدن های مکرر و خسته کننده ندارید و به راحتی می توانید با این دستگاه آتش روشن کنید.

از دیگر ویژگی های بسیار مهم و کاربردی این دستگاه ها این است که به صورت برقی و شارژی عرضه میشود و به راحتی می توانید آن را با خود به طبیعت ببرید و از درد سر های روشن کردن آتش کباب و چاق کردن قلیان راحت شوید. 










وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن می باشید؟
  
وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
1. روی دکمه Share در نوار پایین کلیک کنید.
2. گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید.
3. در قسمت بالا روی Add کلیک کنید.